Skip to Content
Menu
This question has been flagged
1 Reply
2249 Views

Bonjour,

J'ai créé un site sur odoo et je viens de voir que lorsque je vais dans la rubrique "menu d'accueil" il y a marqué "votre essai gratuit expire dans 14 jours", or j'avais cru comprendre que cela restait gratuit à vie?

J'avais installé le module "discussion" en plus du site, je pense que cela peut venir de ça (?) mais je ne parviens plus à le désinstaller, cela me met un message d'erreur.

Comment faire ?

Merci d'avance pour votre retour.

Mylène

Discard
Best Answer

Hi,

The message about your Odoo account expiring in 14 days likely refers to a free trial of the Odoo Enterprise Edition. Odoo offers a 15-day free trial for the Enterprise Edition, which includes full access to all features, apps, modules, and functionalities. After the trial period ends, you will need to purchase a subscription to continue using the Enterprise features.

If you are looking for a free version of Odoo, you can use the Odoo Community Edition. This is the open-source version of Odoo that is free to download, install, and use. It includes a wide range of features but does not have some of the advanced features available in the Enterprise Edition.

Hope it helps.

Discard
Related Posts Replies Views Activity
2
Aug 24
3031
0
Feb 25
913
0
May 17
4463